Környezetismeret: Az élőlények tulajdonságai 03. 16.

Kedves Gyerekek!

Az 1. feladat közös feladat, mindenkié az A,B,C csopotté!

1. Mik, kik az élőlények?

Növények

Állatok

Ember

A növények, az állatok és az ember élőlények! Tanuljátok meg!


2. Az A és B csoport 2. feladata: 
Honnan tudjuk, hogy az élőlények élnek? 
1. Mozognak



Az A és B csoport szóbeli feladata: Sorold fel, milyen mozgásokat látsz itt? 

2. Lélegeznek

Minden élőlénynek szüksége van levegőre!
a növények leveleikkel lélegeznek

A halak a vízben lélegeznek 
 a kutya tüdővel lélegzik

3. Táplálkoznak


Az A csoport szóbeli feladata: Figyeld meg jól a képet, ki mit eszik ezen a képen?

Ha az élőlények nem jutnak táplálékhoz, akkor megbetegszik és meghalhat.

4. Szaporodnak


Folyamatosan új élőlények születnek.

5. Növekednek, fejlődnek


Az A  és B csoport tanulnivalója:
Tehát az élőlények mozognak, lélegeznek, táplálkoznak, szaporodnak, növekednek és fejlődnek. 
 

Az A és B csoport ezt a  leckét megtalálja A mi világunk tankönyv 44 - 45. oldalán! 

Szóbeli tanulás:
A tankönyvből a tanulni való a 44. oldalon az Életjelenségek címszó alatti kettő vastag betűs  mondat!
Az életjelenségekre tudj mondani példákat, ebben segítenek neked a fenti képek is!

Szorgalmi házi feladat:

és 2. szorgalmi házi feladat: 
munkafüzet: 28. oldalán/ 1. és 2. feladat


A csoport 2. feladata: 

Az élőlények közül kiválasztottam a növényeket, azon belül a zöldségeket.
Milyen zöldségeket ismertek fel a képen? Ebben a feladatban párosítsátok össze a zöldségek nevét a fényképükkel!


Ha jól párosítod, akkor a helyes megoldás eltűnik. Többször is megoldhatjátok a feladatot!


A feladatok beküldésének határideje:  március 19-e

Jó tanulást kívánok Nektek!














Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Matematika: A 9-es szorzó- és bennfoglaló tábla

Környezetismeret: A természet ritmusa 03.09.

Matematika: A 7-es szorzó- és bennfoglaló tábla gyakorlása