Környezetismeret: Az érzékszerveim védelme 03.23.

 

A szem, a fül, az orr, a nyelv, a bőr fontos szerepet játszanak a mindennapi életünkben.

1. feladat A és B csoport feladata:
Párosítsd az érzékszerveket a hozzá kapcsolódó érzékeléssel!  

2. feladat A és B csoport szóbeli feladata:
Melyik érzékszervedet használod a következő képeken látható dolgokhoz? Pörgess a feladatban, amelyik képet megmutatja, válaszolj szóban!

3. feladat szorgalmi feladat: 
Ebben a feladatban válaszd szét a helyes viselkedést a nem megfelelő viselkedéstől: 

4. feladat szorgalmi feladat
Melyik érzékszervhez tartoznak a következő szavak? 

5. feladat a C csoport feladata:

A munkatankönyv 53. oldalán 1, 2, 3 feladat 
                                 54. oldalán 1, 2, 3 feladat
A C csoport: ezeket az oldalakat küldjétek el nekem házi feladatként!

A C csoport szorgalmi feladata: 
Itt a zöldség fényképe láttán párosítsd a zöldség rajzos képével.

Az A és B csoport házi feladata: 

1. házi feladat: A múlt órán tanultad, kik az élőlények, és melyek az élőlények életjelenségei. Mondd fel a szüleidnek és  küldjétek el nekem a videót a messengeren keresztül!

2. házi feladat: A munkafüzet 32. oldalán Az érzékszerveim védelme cím alatt 1. 2 feladat.  

Szorgalmi feladat: 32. old/ 3, 4, 5 feladat

Beküldési határidő: március 26. 

Jó munkát kívánok Nektek a feladatok megoldásához! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Matematika: A 9-es szorzó- és bennfoglaló tábla

Környezetismeret: A természet ritmusa 03.09.

Rajz: Húsvéti népszokások 03.23.